Kokemukseni Lämpöykkösestä oli melkoinen painajainen. Aluksi myyjän puheet puhelimessa kuullosti lupaavilta, mutta kun asentaja lopulta saapui paikalle, alkoi ongelmat. Hänen autonsa renkaat olivat niin huonossa kunnossa, ettei hän päässyt edes pihaan asti ilman minun apua. Siinä sitten meni omaa aikaa ja autoa hukkaan.
Kun lopulta päästiin asiaan, asentaja alkoi porata seinään miettimättä ollenkaan sähköjohtojen sijaintia. Kun kysyin asiasta, hän vain naureskeli, että "ei se ole niin tarkkaa". Täysin vastuuntunnotonta toimintaa, kun ottaa huomioon riskit.
Asennuksen jälkeen ilmalämpöpumppu jäädytti terassin hengenvaaralliseksi luisteluradaksi. Lisäksi puuseinä alkoi jäätyä, mikä aiheutti kosteusvaurioriskin. Kun otin yhteyttä Lämpöykköseen reklamaation merkeissä, sain vain tarjouksen korjauksesta lisämaksusta. Ylimielistä ja epäkohteliasta palvelua.
Tämän kokemuksen perusteella suosittelisin valitsemaan jonkun paikallisen ja luotettavan yrityksen, jos kaipaatte ilmalämpöpumppua. Tai sitten jättäkää koko homma väliin, jos haluatte välttyä ongelmilta.