Olihan se reissu jotain ihan uskomatonta! Tää matkatoimisto kyllä tietää, mitä tekee. Kaikki oli niin viimesen päälle suunniteltu, että oli helppo rentoutua ja nauttia matkasta. Ei tarvinnut murehtia mistään, koska kaikki sujui kuin rasvattu. Ihan parasta oli, että saatiin palata joka päivä samaan hotelliin - ei tarvinnut koko ajan vaihtaa paikkaa ja pakata laukkuja uudelleen. Jos joku ei jaksanutkaan lähteä kierrokselle, saattoi jäädä hotellille lepäilemään. Ruoka oli myös ihan huippua, ja illalliset toivat kivaa vaihtelua, kun sai valita monista vaihtoehdoista. Meillä oli vieläpä huoneet isolla terassilla, josta pääsi suoraan uima-altaalle - siellä vierähti useampi ilta mukavasti. Matkaoppaamme, herra Robert, oli aivan loistava, tiesi kaiken ja piti huolta kaikista. Suunnitelmissa on jo uusi reissu saman porukan kanssa, halutaan nähdä Cinque Terre ja Toscana, kun kerran tääkin matka meni näin putkeen!