Olenpas tyytyväinen tähän ostokokemukseen! Tilasin tuotteita netistä ja yllätyin, kuinka nopeasti lähetys lähti liikkeelle. Sain jatkuvasti tietoa kuljetuksen etenemisestä, mikä oli mukavaa. Posti toimitti paketin suoraan kotiovelleni, mikä oli tosi kätevää, vaikka yleensä tykkäänkin noutaa lähetykset itse postista. Se antaa enemmän joustavuutta ja säästää mahdollisilta toimituskuluilta. Mutta ei siinä, tällä kertaa kaikki sujui silti hyvin. Tuotteet olivat juuri sitä, mitä olin tilannut, eikä yllätyksiä tullut. Kaikin puolin sujuva kokemus, vaikka olisinkin toivonut mahdollisuuden valita noutopaikaksi lähin postitoimisto ilman lisäkuluja. Toivottavasti tämä vaihtoehto lisätään valikoimaan tulevaisuudessa! Kokonaisuutena kuitenkin tosi positiivinen kokemus.