Olin hiljattain yrittänyt selvittää maksujen välityshintoja teidän palvelustanne, ja täytyy sanoa, että kokemus oli hieman turhauttava. Sivusto kyllä toimi kätevästi puhelimella, mutta kaipaisin todella asiakaspalvelua suomeksi, joko puhelimitse tai sähköpostitse. Tuntuu, että on mahdotonta keskustella hinnoista, kun te pysytte piilossa. Sivuiltanne löytyvä 0,79 % tarjous on mielestäni liian korkea, ja mietin, voisitteko tarjota jotain parempaa? On harmillista, ettei tarjouksista voi neuvotella suoraan, sillä tämä voisi parantaa kokemusta huomattavasti. Toivon, että tähän voisi tulla muutos, jotta asiakkaana voisi tuntea saavansa henkilökohtaisempaa palvelua ja parempia sopimuksia.