Kävin sitten kokeilemassa maksamista tämän palvelun kautta, ja täytyy sanoa, että olihan siinä aikamoista säätöä. Ensin valitsin maksutavan ja ajattelin, että homma hoituisi helposti, mutta maksuhan jäi vain käsiteltäväksi. Yritin sitten luottokortilla, mutta eihän se toiminut. Ajattelin, että MobilePay varmaan pelastaa tilanteen, mutta ei, sama ongelma jatkui. Lopulta päädyin kokeilemaan tilisiirtoa, ja se sentään toimi. Kokonaisuudessaan vaikutti siltä, että maksamisjärjestelmä oli vähän buginen ja kaipaisi parannusta. Toivottavasti he saavat homman kuntoon pian, ettei tarvitse ensi kerralla stressata yhtä paljon maksamisesta. Maksamisen pitäisi olla sujuvaa ja mutkatonta, mutta tällä kertaa se oli kaikkea muuta.